Midden-Groningen

Lezingen

Wij organiseren van september tot en met april diverse lezingen. De onderwerpen zijn zeer divers, maar hebben altijd een relatie met de natuur, bloemen, tuinen, groen, kortom met Groei & Bloei. Ook in het seizoen 2023/2024 worden de lezingen weer gehouden in zalencentrum Brandpunt, aan de Noorderstraat 27 te Sappemeer. Tenzij anders vermeld, beginnen de lezingen om 19.30 uur. De zaal is vanaf 19.00 uur open voor publiek.

De lezingen zijn voor leden gratis, tenzij anders vermeld (in de agenda)Niet-leden betalen € 3,00 (tenzij leden betalen, dan een ander bedrag). Voor aanvang wordt koffie of thee geserveerd. In de pauze kunt u bij de bar nog een consumptie afhalen.

Bij binnenkomst kunt u koffie/thee en pauze drankje afrekenen voor € 4,--.
In de pauze kunt u loten kopen.

Op verzoek van de leden is gekozen voor afwisselend een dinsdag of een donderdagavond. Let dus goed op de data!

Concrete informatie over deze avonden vindt u in onze agenda.